Saturday, October 29, 2011

Maafkan saya, mak.

Assalammualaikum,


Hello..
Kali ni aku buat entry khusus untuk my mum. Actually, aku dengan mak aku tengah dingin and aku rasa kekok disebabkan hal ni. Memandangkan esok aku nak balik pahang, hope aku dapat luahkanlah semuanya dekat sini. Biasalah, anak anak ni kadang kadang ego..maaf mak..

Mak,
maafkan ela sebab melukakan hati mak. Kadang kadang tak sengaja, dan takder pun niat ela nak cakap macam itu. Ela tau, mak dah banyak berkorban untuk kami semua, lahirkan kami dan besarkan kami bukan perkara yang mudah. Tapi kenapa mak seolah olah, membandingkan ela dengan abang? Ela tahu, abang lebih sempurna, abang lebih baik, abang lebih pandai, abang lebih baik dari ela dari semua segi. Mak, kenapa mak tak bagi peluang dekat ela untuk menonjolkan diri sendiri, untuk jadi diri sendiri dan bukannya berdiri di bawah bayang orang lain?

Adik terlalu menyusahkan mak ke? Adik tak layak ke untuk bergelar anak? Maaf mak, mungkin mak tak pernah rasa macam ni, tapi ela fikir bukan bukan. Betulkan ela, kalau ela salah. Mak, satu je yang ela mintak, tolong terima ela dengan seadanya boleh..ela cuba untuk jadi yang terbaik untuk mak dengan abah.maafkan ela mak, kalau apa yang ela cakap ini melukakan hati mak.Sekarang ela rasa amat bersalah sebab fikir bukan bukan pasal mak. but its hurt me a lot. Maafkan ela mak..

1 comment:

  1. So sad.Awk sabar k :) Kite ada.anything just share k friend :))

    ReplyDelete